Ale!

-10%

Rvs D4 dieselmoottorin käsittely Näytä suurempana

Rvs D4 dieselmoottorin käsittely

Uusi tuote

RVS Technology®

Tiedot

2 Tuotetta

varastossa

52,20 € sis. alv

58,00 € sis. alv

Käytössämme checkout.fi pankkipainikkeet!
Käytössämme checkout.fi pankkipainikkeet!

Tiedot

Tälle tuotteelle ILMAINEN toimitus haluamaasi noutopisteeseen.

Voit lisätä moottorisi taloudellisuutta, kestävyyttä ja ympäristöystävällisyyttä helposti.

Tuoteperhe on tarkoitettu dieselmoottoreiden käsittelyyn.

Osaat tehdä tämän vaikka parkkipaikalla: Sekoita pakkauksessa olevat tuotteet keskenään. Lisää öljyntäyttöaukosta lämpimään moottoriin ensin puolet seoksesta, käytä joutokäyntiä 15 minuuttia ja lisää sitten loppuosa seoksesta. Käynnistä moottori ja aja tai anna käydä tyhjäkäyntiä 30–40 minuuttia. Näin helposti se onnistuu. Katso tarkemmat ohjeet pakkauksesta.

Voit selvittää autosi moottorin öljymäärän sen käyttöohjeesta tai esimerkiksi täältä https://www.neste.fi/lubricant-recommendation

Jos ajoneuvosi moottorissa on suurempi öljytilavuus kuin 9 litraa, D4- ja D6-tuotteet voi yhdistää ja käyttää moottorissa, jossa on 10 litraa öljyä, kahdella D6-tuotteella voi käsitellä moottorin, jonka öljytilavuus on 12 litraa jne.

  • D4: Dieselmoottoreille, joiden öljytilavuus on enintään 4 litraa.
  • D6: Dieselmoottoreille, joiden öljytilavuus on enintään 6 litraa.
  • D8: Dieselmoottoreille, joiden öljytilavuus on enintään 9 litraa.
  • D40: Dieselmoottoreille, joiden öljytilavuus on enintään 40 litraa.
  • DIP3: Dieselmoottorien suorasuihkutusjärjestelmille

RVS on uudenajan teknologia, jolla voidaan muodostaa tribokeraamista pintamateriaalia kitkan vaikutuksen alaisille metallipinnoille laitteen ollessa normaalissa käytössä. RVS:llä on monia ainutlaatuisia ominaisuuksia: se suojaa pintoja ja laitteita kulumiselta.

RVS teknologialla  on kyky kunnostaa liukupintoja hyvässä tapauksessa jopa niiden alkuperäiseen muotoon ja toleransseihin. Uusi pintarakenne syntyy autoreaktiivisesti ilman, että kunnostettavaa laitetta tarvitsisi purkaa. Käytännössä se tarkoittaa, että kunnostus ei aiheuta seisakkia ja tuotannonmenetystä.

Teknologian ydin on sen kyvyssä tunnistaa kuluneita ja vioittuneita kohtia “paikallistamalla” kitkan aikaansaama lämpöenergianlähde (lämpö) ja sen jälkeen muokata näitä pintoja. Prosessi lakkaa automaattisesti, kun haluttu tulos on saavutettu.

Synnytetyn rakenteen paksuus riippuu kulumisasteesta ja käytön aikana pintaan vaikuttavasta paineesta. Mitä enemmän käsiteltävä kohde on kulunut, sitä enemmän sen sisällä on iskuja ja sitä kautta enemmän energiaa käytettävissä kunnostusreaktioon.

Laitteen jokaisen kitkapintaparin välinen välys optimoituu niin hyvin, että samaan tasoon on vaikea päästä nykyisillä työstömenetelmillä. Kaikki tämä tapahtuu ilman seisokkeja, kalliita varaosia sekä logistiikka- ja käsittelykuluja, eikä osia tarvitse lähettää mihinkään kunnostettaviksi. Tuloksena on luotettava laite pitkäksi aikaa.

Tuoteseloste kopioitu rvs.fi sivulta josta löytyy tuotteesta lisätietoa ja käyttäjäkokemuksia.

Tuotteella monia hyviä puolia:

  • -Tapahtuu automaattisesti
  • -Ei kohteen purkamista ja lähettämistä mihinkään
  • -Ei kalliita ja aikaa vieviä seisokkeja
  • Pidentää komponenttien käyttöikää (30–70 %)
  • Vähentää tarvetta vaihtaa kalliita varaosia, kun kuluminen melkein loppuu
  • Vähentää seisokkien määrää sekä huoltotunteja/-päiviä
  • Parantaa laitteen toiminnan ennustettavuutta
  • Vähentää energian- ja polttoaineenkulutusta (5–20 %)
  • Vähentää päästöjä – pienentynyt ympäristökuormitus (10–50 %)
  • Vähentää värinää ja melua (10–50 %)
  • Vähentää voiteluaineentarvetta ja pidentää polttoaineen käyttöikää (30–50 %)
  • Mahdollistaa halvempien, vähemmän lisäaineistettujen voiteluaineiden käytön
  • Vähemmän korroosio-ongelmia
  • Laite voi selvitä vaurion aiheuttamasta yhtäkkisestä voiteluaineen häviämisestä!

7 muuta tuotetta samassa kategoriassa:

Follow us on Facebook